Snobistyczne jabłuszko

Wojna między producentami sprzętów elektronicznych trwa w najlepsze. Dla wielu obiektem pożądania są minimalistyczne gadżety z nadgryzionym jabłuszkiem. Ciekawe wnioski z badania nad użytkownikami tychże wynalazków wysnuła amerykańska badaczka. Jak się okazuje, fani jabłek aż 23% satysfakcji z własnego życia przypisują właśnie posiadaniu telefonu czy odtwarzacza muzyki wspominanej firmy. Wśród użytkowników innych marek nie zauważono tak zatrważającej prawidłowości. Dla wielu ludzi może to być wręcz sposób na ustalanie własnej tożsamości i znalezienie akceptacji wśród rówieśników. W dobie tabletów, smartfonów, i całej masy innych gadżetów warto jednak zatrzymać się i zastanowić nad tym, jak bardzo pozwalamy by określały nas rzeczy, które posiadamy.

Przeczytaj także: 

Zdjęcia do CV? Tylko z lewej strony!
Dowiedz się, jak postrzegane są rumieńce.
Pamiętaj, aby nie oceniać książki po okładce!
Jak postrzegamy siebie, gdy porównujemy się z innymi?
Jak marka wpływa na nasz smak?

 

Komuś z twoich znajomych przyda się wiedza zawarta w artykule? Powiadom ich o tym! Używając poniższych ikonek. No i nie zaszkodzi polubić 😉

Komentarze
Akceptuję regulamin komentarzy i użytkowania portalu rozumnie.pl

Skomentuj jako pierwszy.


 

Kojący dotyk matki

Jak sądzicie, co najlepiej wpływa na poczucie bezpieczeństwa? Jeśli komuś przyszła na myśl mama i jej opiekuńczy dotyk, to trafił w sedno. Ciekawe badania przeprowadziła […]

Czytaj dalej